Spraak naar tekst

Navigatie doet het niet verstaan heren ik ben heel benieuwd baas gansendonckstraat garage gansendonckstraat pedofielen homo gemaakt maar proberen tegen te praten wat ik zeg schrijf je op z'n eigen patat stolwijk buitenzorg ede hallo.....
Ik denk dat spraak naar tekst van google nog wat fijnafstemming behoeft. Dit laatste tik ik dus op mijn telefoon, maar ik denk veel sneller en heb te dikke vingers, dus dat werkt niet.  :-(



Als je mijn verhalen kunt waarderen deel ze dan op de Facebook, of druk op de like-knop onder de blog of de Google+1 knop ernaast. (Als je mijn verhalen niet kunt waarderen deel ze dan met een naar commentaar erbij.) Je kunt je ook abonneren op de verhalen als je je e-mailadres invult op de blogsite of de blog gaat volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Je kunt me ook volgen op: