Kleren uit!

Soms is mijn vrouw het plotseling zat. Dan gooit ze haar strakke kleren uit en gaat ze verder in haar T-shirt, of minder als dat een beter gevoel geeft. 

Ze is niet echt een nudist maar soms leveren haar kleren haar een gevoel van een worstenfabriek op en dan niet aan maar op de lopende band. Ik kan dat begrijpen. De kleren worden uitgegooid en liggen of hangen dan overal en nergens, zo het uitkomt. 

Alleen in opruimen zijn we niet zo best in. Mijn vrouw heeft de gewoonte dingen achter te laten waar ze bezig is. Na het schoonmaken liggen er dan her en der proppen keukenpapier. Na enige tijd vraag ik dan of ze er aan gehecht is om het vervolgens weg te gooien. Hetzelfde geldt voor de schoonmaakmiddelen: ze staan overal en nergens in het huis op kastjes, de rand van het bad......het geeft wel duidelijk aan dat er is schoongemaakt. 


Foto: Jeroen Geerts
Laatst was mijn vrouw haar kleren weer meer dan zat. Alles ging uit en een t-shirt aan. De volgende dag kwam de buurman langs. Hij zat aan de keukentafel en dronk een koffie waarna hij wegging.
Nadat hij weg was zei ik tegen Marja: "Huh....hing die Marlies Dekkers BH nou de hele tijd aan het sleutelrekje?" "Ja" zegt ze, "ik zat er ook de hele tijd naar te kijken....en hij ook" 

Dan denk je nu: hij zal dan nu wel weg zijn. Nee hoor, twee dagen later kwam een vriendin van mijn vrouw langs. Al wijzend op de bh zegt ze: "Ben je bang dat je 'm vergeet?" 

Als je mijn verhalen kunt waarderen klik dan op de Facebook-knop hieronder of de Google+1 knop ernaast. Je kunt je ook abonneren op de verhalen als je je e-mailadres invult. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Je kunt me ook volgen op: