Verhaaltjes

Naast deze verhalenserie schrijf ik ook regelmatig voor mijn verenigingszakenblog. Ik vind het
allebei leuk om te doen. Verenigingszaken is voor mijn werk en belangrijk om te laten zien "wat ik vind" over dingen die met mijn werk te maken hebben. Daarnaast geef ik tips om stappen voorwaarts te zetten in het werken voor of met verenigingen. 

Dit is mijn ontspanningsblog. Verhalen die ik ooit heb meegemaakt, of die anderen in mijn omgeving hebben meegemaakt. Ik vind het leuk om ze op te schrijven. Als ik eenmaal een onderwerp te pakken heb schrijf ik vrij gemakkelijk weg. 

Ben ook eens bezig geweest met een poging om een boek te schrijven. Het is me nooit gelukt om een leuke en goede lijn in een lang verhaal te krijgen. De korte hoofdstukken kunnen nog wel een beetje door de beugel maar het geheel pakt gewoon niet. De clou krijg ik niet spannend, sexy of geil. "Aansluiten op actuele thema's die spelen, maar die niet iedereen doorheeft" zij een bevriende uitgever mij eens. Ik heb geprobeerd het boek om te schrijven met transseksualiteit als doorlopende lijn, want ik elk praatprogramma verschijnt de laatste tijd wel ergens een transseksueel en seks natuurlijk, want van 50 tinten grijs zijn twee extra boeken geschreven vanwege de immense populariteit. Het lukt me dan weer niet om daar ook een léúk verhaal van te maken, maar ik blijf proberen. 

Voorlopig blijf ik maar bij mijn leest, de verhalen op dit blog en mijn werkblog. Laatst zei een van de leden van de vereniging waar ik directeur ben dat hij mijn verhalen wel erg leuk vond. Maar hij vond dat ik wel beter moest kijken welke links ik op mijn blog vermelde.  Ik vroeg "Hoezo?" Hij gaf aan dat je via die link bovenin, naar die verenigingszakenblog, op zulke saaie verhalen terecht kwam.....dat kon beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Je kunt me ook volgen op: