Bijzonder

Door Jeroen Geerts.
Ben weer gewoon aan het worden. Je niks aantrekken van trends kan schoppen tegen de gevestigde orde zijn maar levert ook eens in de zoveel tijd een moment van meegaan-met-de-tijd  op. 


Iets wat vroeger leuk was, op een gegeven moment oubollig werd kan zomaar weer populair worden. Okay, ik leg uit. De laatste maanden valt me op dat de TV reclame  meer en meer bevolkt wordt door jonge mannen met een baard. Het viel mij het eerst op in de Wehkamp reclame, maar er volgen er steeds meer. Wat blijkt: de baard wordt weer hip!  

Nu ben ik al sinds mijn achtiende trots op mijn baard, die ik in verschillende lengtes heb gehad en onbedoeld ook wel eens in verschillende kleuren. Hier schrijf ik daar over. 
Nu ben ik plotseling weer superhip! 





De hipster van tegenwoordig draagt een baard en een snor. Soms hele bijzondere baarden en snorren. Zoek maar eens foto's van "Hipster Beard". Binnenkort eens uitzoeken wat een baarddonatie oplevert, als ik zo dat artikel hierboven lees. 

Het is een trend die overwaait uit het hippe New York en kan dus via Wehkamp zomaar ook ons land veroveren. Mmm. Dus als je maar lang genoeg bijzonder probeert te zijn wordt je vanzelf weer gewoon. Bah, eigenlijk.  


Je wilt toch geen enkele blog missen? 

Schrijf je dan hieronder in met je e-mailadres!

 (Ik misbruik je e-mailadres niet)



Delivered by FeedBurner

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Je kunt me ook volgen op: