Sigadildo

Door: Jeroen Geerts

Daar staat tie dan: de elektronische sigaret. Alweer een nieuwe en Marja gaat 'm proberen. 

Eigenlijk vind ik het geval nog het meeste op een fallus-object lijken. Een mislukte dildo. Maar ja, als het werkt.....en hij trilt niet.

De sigadildo lijkt gelukkig niet meer op de namaaksigaret van vroeger waar ik al eens over schreef tijdens mijn pogingen om van het roken af te komen. Met dat rare lampje en een gewicht als dieplood stond je toch erg voor joker. 

Nu, met dit gevalletje kunstpenis, zie je de populariteit plotseling enorm toenemen. Het is hip om met zo'n ding rond te lopen. Je hebt ze in verschillende merken, soorten, maten en smaken en de hoeveelheid wordt uitgedrukt in "pufs". Ik hoor het al zeggen: "Ach, mag ik een pufje van jou? Mijn pufjes zijn op." "Nou nee hoor, jij bietst altijd, ga zelf maar pufjes kopen." Ik denk dat ik gierend onder de tafel lig.  

De geur die uit de sigadildo komt is redelijk aangenaam, al kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die het niet lekker vinden ruiken. Het lijkt in de verte een beetje op carameltabakslucht  die je rook als iemand vroeger pijp rookte. Je ruikt het overigens alleen als de rook zo'n beetje rechtstreeks in je gezicht wordt geblazen dus het valt wel mee met de overlast.  

En die aansteker die er op de foto naast ligt? Hij brand niet lekker als je hem probeert aan te steken hebben we ontdekt, daarna zijn we de gebruiksaanwijzing maar gaan lezen. 



Je wilt toch geen enkele blog missen? 

Schrijf je dan hieronder in met je e-mailadres!

 (Ik misbruik je e-mailadres niet)



Delivered by FeedBurner

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Je kunt me ook volgen op: