Yvonne?

Mijn eerst relatie heette Yvonne. Een bruisende meid uit Nieuw Zeeland die als collega bij de gemeente werkte. 6 maanden heb ik die relatie gehad.
Maar teveel huisje boompje beestje gevoel bij haar en dat past zeker niet bij mij. In die tijd was ik een nagebleven hippie, lang haar, vaste vieze spijkerbroek en een dienstweigeraar. (Moest je echt principieel voor zijn, je moest je land dan een half jaar langer dienen dan wanneer je het leger inging)
Foto Zazzle.nl

Uiteindelijk gaat het uit als je vriendin op de meest intieme momenten in je oor fluistert dat ze een kind van je wil. Kijk, daar moet je bij een hippie van 18 jaar niet mee aankomen. Daarna begint de zoektocht, want een 18 jarige wil niet alleen zijn.
Vrij kort na Yvonne leerde ik Yvonne kennen. Beetje verwarrend? Voor een wilde jongen niet echt hoor. Juist ideaal. Je kunt geen fouten maken bij het aanspreken van je grote liefde. Geen boze blikken, geen droefheid als je de verkeerde naam noemt. Ook met Yvonne (2) ging het uit. Daarna getrouwd met een vrouw die anders heette, Astrid. Tja, dan weet je eigenlijk al dat het fout gaat. Hoe vaak ik mijn vrouw wel niet met Yvonne heb aangesproken en erger nog, mijn familie deed dat ook nog eens regelmatig. 

Ook deze relatie ging over, je zal maar constant worden aangesproken met de verkeerde naam. Als eigentijdse vrijgezel zet je nu jezelf op internet. Er zijn een heleboel datingsites waar je misschien leuke mensen kunt ontmoeten. Ik heb in mijn advertentie gezet: "Wil graag contact met vrouwen die Yvonne heten of het niet erg vinden zo genoemd te worden". Ik heb nog geen reacties ontvangen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Je kunt me ook volgen op: