Writersblock

Foto: mzacha 
Ik had mezelf voorgenomen om pas weer te gaan schrijven als er iemand zou zeggen dat het zo stil was op mijn blog.
Mijn broer belde me onlangs en stelde precies die vraag. Volgens hem was het na de flauwe grap op vakantie (infantiele poep en plas humor) wel erg stil geworden. Dat klopt. Het is leuk om te schrijven en nog leuker als je ziet dat het ook gelezen wordt, maar soms moet je prioriteiten stellen en die lagen de afgelopen maanden niet bij het schrijven. 

Ik beloof nu plechtig de schrijfactiviteit weer op te pakken en me weer met de verhalen bezig te houden. 

In mijn concepten staan inmiddels ook weer een heleboel berichtjes van drie regels met het idee voor een verhaaltje. Moet lukken dus. Wordt vervolgd. 

Hierbij verklaar ik mijn writersblock voor afgesloten. 



Je wilt toch geen enkele blog missen? 

Schrijf je dan hieronder in met je e-mailadres!

 (Ik misbruik je e-mailadres niet)



Delivered by FeedBurner

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Je kunt me ook volgen op: